سوف تجدون في ذلك القسم جميع الفعاليات القادمة وأرشيف كامل لكافة ورش العمل والفعاليات والتدريبات السابقة والتي تم تنفيذها من خلال صعيدي جيكس

مشروع كوم – Mashro3 Com

قاعة المؤتمرات -كليه طب القصر العينى 24 ابريل, 2016

الحكاية بتبدأ بدخولك الجامعة وجواك طاقة كبيرة … وامتحان ورا امتحان بتبتدي الطاقة تقل والدنيا تضيق وجملة “يعني أنا اللي ذاكرتة ده هشتغل بيه..؟” بتبدأ ترن في ودانك. مش عيب إنك تعدي على المرحلة دي بس العيب إنك تقف عندها..!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

“مشروع كوم” هو event هدفه يساعدك تستغل إمكانياتك أثناء الدراسة عشان تقدر تشتغل في المجال إللي نفسك فيه, وإزاي ممكن تعتمد على نفسك وتخلق فرصة عشان تبدأ الـ Career بتاعك من خلال العمل الحر “Freelancing” أو عن طريق بدء تأسيس مشروعك الخاص, واللي بقيت حاجة مش مستحيلة بوجود الانترنت اللي ممكن يخليك تشتغل من مكانك بأقل الإمكانيات.

اليوم هيكون بدعم من شركات مصرية وشركات Multinational زي شركة OPPO وشركة بيت.كوم اللي هيقدموا هدايا ومفاجآت لكل الناس اللي هتحضر اليوم.

وهيكون في مؤسسات وشركات تانية هتوفر فرص وطرق عشان تعرف تبدأ الخطوة الأولى في تنفيذ الكلام اللي هتسمعه خلال اليوم من مشاهير في مجالات الـ Entrepreneurship والـ Freelancing وكمان نماذج عندها سنين من الخبرات وطلاب حققوا ده بالفعل.

المكان: قاعة المؤتمرات بكلية طب القصر العيني
التاريخ: الأحد 24 إبريل 2016
لتسجيل الحضور: https://goo.gl/RvyvJf

للتواصل مع منظمي اليوم: [email protected]